Touch niet herkend

De meeste besturingssystemen werken plug and play in combinatie met onze touchscreen monitoren. Het installeren van een driver of het uitvoeren van een kalibratie is niet nodig zolang de monitor in de native resolutie gebruikt wordt.

Indien uw touchscreen na de installatie niet of niet correct functioneert, volg dan onderstaande stappen:

  1. Controleer of u gebruik maakt van de USB touch input en niet van de USB media input.
  2. Controleer of het besturingssysteem van de PC ondersteund wordt.
  3. Indien u gebruik maakt van een adapter, converter of verlengkabel. Sluit de monitor dan aan via de meegeleverde kabel om te testen of dit het probleem verhelpt.
  4. Controleer of de touchscreen is aangesloten op een USB 2.0 poort. Indien er gebruik gemaakt wordt van een USB 3.0 poort, zal de touchscreen monitor niet worden herkend.

Als het probleem blijft bestaan nadat u de onderstaande oplossingen hebt uitgevoerd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.30 op 030 - 603 60 38 of via email op info@beetronics.nl.

030 - 603 60 38
Ma - Vr | 8:30 - 17:30
Ontworpen voor professioneel gebruik
Snelle en langdurige beschikbaarheid
Binnen 14 dagen retourneren